Erişilebilirlik

LABSİS 15 Haziran'da Kullanıma Açılıyor

Paylaş: 
Yayın Tarihi : 08/06/2026

Üniversitemizin dijital dönüşüm çalışmaları kapsamında Dijital Dönüşüm Koordinatörlüğü tarafından geliştirilen LABSİS (Laboratuvar Bilgi Sistemi) için geliştirme ve test süreçleri başarıyla devam etmektedir.

Hâlihazırda test ortamında kullanılan sistemin, yapılan son kontrollerin ardından 15 Haziran tarihinde canlı ortama alınarak kullanıcıların erişimine açılması planlanmaktadır.

LABSİS ile laboratuvarların daha etkin yönetilmesi, süreçlerin dijital ortamda takip edilmesi ve veri yönetiminin merkezi bir yapıda gerçekleştirilmesi hedeflenmektedir. Sistem, üniversitemizin dijitalleşme vizyonuna katkı sağlayacak önemli projelerden biri olarak geliştirilmiştir.

Sistemle ilgili kullanım kılavuzları ve bilgilendirmeler canlıya geçiş süreciyle birlikte kullanıcılarla paylaşılacaktır.